FOX promuje globalną premierę serialu  „Outcast: Opętanie” 

FOX promuje globalną premierę serialu  „Outcast: Opętanie” 

Opublikowany

Kanał FOX rozpoczął intensywną kampanię wspierającą premierę najnowszego serialu Roberta Kirkmana, twórcy hitu „The Walking Dead”,  pt. „Outcast: Opętanie”. Polska premiera telewizyjna serialu odbędzie się kilkanaście godzin po premierze w USA – w sobotę 4 czerwca o godz. 22:00. Tylko na kanale FOX.

Na najnowsze dzieło Roberta Kirkmana czekają nie tylko miłośnicy jego megahitu „The Walking Dead”, ale również fani filmów grozy oraz komiksów.  Serial zbiera znakomite recenzje, które budują wokół niego atmosferę ogromnego oczekiwania. Zarówno producenci, jak i krytycy, przewidują wielki sukces produkcji, dlatego jeszcze przed premierą telewizyjną podjęto decyzję o powstaniu drugiego sezonu. Pierwsza seria „Outcast: Opętanie” składa się z 10 odcinków.

Premierę serialu wspierają intensywne działania marketingowe, obejmujące m.in. spoty emitowane na antenach kanałów z portfolio FOX Networks Group (FOX, FOX Comedy, National Geographic Channel, Nat Geo Wild i Nat Geo People). Promocja obejmuje również reklamy prasowe i kampanię display na największych portalach  i witrynach o tematyce filmowo–telewizyjnej oraz w serwisach społecznościowych. Działaniom promocyjnym towarzyszy także kampania prowadzona w najbardziej popularnych serwisach VOD i YouTube oraz  kampania SEM.

Polscy fani twórczości Kirkmana  już dwukrotnie mieli okazję poznać bohaterów „Outcast: Opętanie”: 20 maja FOX jako pierwszy kanał telewizyjny w historii zorganizował pokaz na Facebooku. Widzowie z 61 krajów Afryki i Europy, w tym z Polski, Wielkiej Brytanii, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Szwecji i Turcji, zobaczyli pierwszy odcinek serialu w transmisji za pomocą funkcji Facebook Live. Drugie spotkanie z demonami i egzorcystami odbyło  się, podczas Komiksowej Warszawy – jednego z największych festiwali komiksu w Europie – odbywającego się w ramach Warszawskich Targów Książki. W czasie targów FOX zaprezentował pierwszy odcinek fanom odwiedzającym festiwal, a także przygotował wyjątkową atrakcję: możliwość wykonania w technologii green box, niezwykłego zdjęcia. Każdy kto odważył się wcielić się w „opętanego” oraz wykonać fotografię z własnym wizerunkiem, otrzymał dostęp do jej cyfrowego zapisu i mógł pochwalić się nią w mediach społecznościowych.

Pierwszy odcinek „Outcast: Opętanie” udostępniony został również od 20 maja br w serwisach VOD: Cyfrowego Polsatu, nc+, UPC, Vectry, Toya, także w aplikacji FOX Play. Operatorzy oraz kanał FOX dla abonentów przygotowali także konkursy i działania promocyjne związane ze zbliżającą się premierą serialu.

Ponadto kanał przygotował akcję ambientową zlokalizowaną w przejściu podziemnym pod Rondem Dmowskiego w Warszawie. Poruszający się tym przejściem przechodnie, mogą poczuć atmosferę opętania. Na murze w podziemiach powstało ogromne monidło, przedstawiające dom, w którym mieszka główny bohater serialu „Outcast: Opętanie”.  Na tym tle każdy może zrobić sobie niezwykłe zdjęcie - koniecznie przy użyciu lampy błyskowej - aby zobaczyć zaskakujący efekt, jakim są pojawiające się ukryte znaki i treści. Dodatkowo, tuż przed premierą serialu 3 i 4 czerwca, w tym przejściu będzie można także wziąć udział w mini sesji na green boxie i wcielić się w „opętanego demonami”. Akcja ambientowa jest wspierana geolokalizowanymi reklamami mobile.

Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX Netwroks Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum, zaś za działania ambientowe Posterscope. Działania PR wspiera agencja Grayling Polska.



# # #

Głównym bohaterem serialu „Outcast: Opętanie” jest Kyle Patrick Fugit, znany m.in. z „U progu sławy”, „Zaginiona dziewczyna”). Jego życie to pasmo cierpienia i udręczenia
z powodu opętania  najbliższych mu osób. Aby ich chronić, mężczyzna izoluje się, prowadząc samotne życie z dala od rodziny i przyjaciół. Kyle chce wiedzieć, dlaczego w jego otoczeniu czai się tyle zła i demonów. W jego walce pomaga mu wielebny Anderson (w tej roli Philip Glenister, „Uwodziciel”, „Życie na Marsie”, „Powstać z popiołów”).  

# # #

FOX to kanał rozrywkowy poświęcony serialom pochodzącym z największych amerykańskich wytwórni. Produkcje emitowane na FOX można zobaczyć po raz pierwszy w Polsce, często nawet kilkanaście godzin po premierze w USA. FOX jest kanałem dynamicznym, odważnym i oryginalnym. To stacja pokazująca widzom wyjątkowe i przełomowe produkcje telewizyjne.

O FOX Networks Group
FOX Networks Group (FNG) jest główną spółką operacyjną wytwórni 21st Century Fox (NASDAQ:FOXA). W skład FNG wchodzą Fox Television Group, która obejmuje Fox Broadcasting Company,20thCentury Fox Television oraz Fox Cable Networks, w której strukturach znajdują się spółki FX Networks, Fox Sports Media Group i National Geographic Partners. Wszystkie te jednostki tworzą i zajmują się globalną dystrybucją najpopularniejszej w Ameryce oferty programowej, która obejmuje rozrywkę, programy sportowe i popularnonaukowe.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

OUT_PORTRAIT_KYLE_111415_JM_021.jpg

grafika | 6,11 MB

Pobierz
OUT_101_121314_NT_21A9410.jpg

grafika | 3,56 MB

Pobierz
MEGAN_KYLES_HOUSE.jpg

grafika | 43 KB

Pobierz
Outcast_youtube_1920x1080.jpg

grafika | 973 KB

Pobierz
OUT_PORTRAIT_REVEREND_111515_JM_054.jpg

grafika | 5,65 MB

Pobierz
OUT_KA_BEDROOM_KYLE_111515_JM_001.jpg

grafika | 5,8 MB

Pobierz
Outcast_101_-_Patrick_Fugit_as_Kyle_Barnes_with_Philip_Glenister_as_Rev_Anderson.tiff

grafika | 45,7 MB

Pobierz
FOX_ruszy__z_kampania_promujaca_Outcast.doc

doc | 53,5 KB

Pobierz

OTWARTE OKNO FOX, FOX COMEDY ORAZ FOX PLAY W VECTRZE