Jesienią na kanale FOX widzowie znajdą swoje ulubione seriale: Chicago Fire, 9-1-1 oraz Grey’s Anatomy: Chirurdzy. Jesienną ramówkę stacji FOX wspiera kampania marketingowa, której głównym elementem jest pełen emocji spot promocyjny.
Nadludzki wysiłek, mrożące krew w żyłach akcje ratownicze i nieprawdopodobne ryzyko podejmowane przez bohaterów to elementy wspólne trzech emocjonujących seriali pokazywanych tej jesieni przez FOX. Stacja promuje te pełne adrenaliny produkcje 30-sekundowym spotem emitowanym na antenach kanałów Polsat i TVN. Seriale wspiera także kampania w social mediach i szeroko zasięgowa internetowa kampania wideo.
Spot promocyjny można zobaczyć pod poniższym linkiem:
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Plej. Zakupem mediów zajął się Mindshare. Działania PR kampanii wspiera Walk PR.
Trzy odcinki Chicago Fire emitowane są na FOX we wtorki o 21:05 dwa odcinki serialu 9-1-1 można oglądać na antenie FOX w soboty od godziny 16:00, a trzy odcinki serialu Grey’s Anatomy: Chirurdzy goszczą na antenie FOX w środy od 22:55.