Wsparcie marketingowe premiery 7. sezonu „The Walking Dead” 

Wsparcie marketingowe premiery 7. sezonu „The Walking Dead” 

Opublikowany

Kanał FOX prowadzi intensywną kampanię wspierającą premierę najnowszego sezonu kultowego serialu „The Walking Dead”. Polska premiera telewizyjna najnowszej serii odbędzie się zaledwie 18 godzin po premierze w USA – w poniedziałek 24 października o godzinie 22:00 na kanale FOX.

Jeden z najpopularniejszych seriali emitowanych na FOX „The Walking Dead” powraca na antenę z 7. odsłoną. Sensacyjny finał poprzedniego sezonu wywołał masę spekulacji na temat tego, którego z głównych bohaterów zabraknie w nadchodzącej serii. To właśnie na cliffhangerze z finałowego odcinka 6. sezonu została oparta kampania promująca 
7. sezon „The Walking Dead”.
   
Premierę najnowszej serii wspierają intensywne działania marketingowe, obejmujące m.in. spoty emitowane na antenach kanałów z portfolio FOX Networks Group (FOX, FOX Comedy, National Geographic Channel, Nat Geo Wild i Nat Geo People) oraz promocję na kanałach z grupy Polsat i tych sprzedawanych przez Polsat Media. Promocja obejmuje również reklamy w wybranych tytułach prasowych, na portalach, stronach o tematyce filmowo-telewizyjnej oraz serwisach społecznościowych (YouTube, Facebook). Działaniom promocyjnym towarzyszy także kampania SEM. Ponadto, w wagonach oraz na stacjach warszawskiego metra umieszczono reklamę w formie wideo.

Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Działania PR wspiera agencja Grayling Poland.

W kampanii promującej 7. sezon serialu nie zabrakło również akcji konsumenckiej. Na swoim fanpage’u FOX zorganizował konkurs, w którym można wygrać bezpłatny przejazd do domu na premierę
7. sezonu „The Walking Dead”. Specjalne taksówki z iTaxi tzw. Zombie Taxi będą prowadzone przez ZOMBIE. Kierowcy w godzinach wieczornych będą dbać o bezpieczeństwo i pełen emocji powrót fanów do domu na premierę pierwszego odcinka.

Pod poniższym linkiem znajduje się klip video promujący Zombie Taxi: https://www.youtube.com/watch?v=jAQX9XlMB8k

Za kreację akcji niestandardowej odpowiada dział marketingu FOX Networks Group Poland oraz agencja K2.

Dla najbardziej niecierpliwych fanów serialu, FOX wyemituje premierowy odcinek najnowszego sezonu, w nocy z 23 na 24 października o godzinie 3:30, zaledwie pół godziny po premierze w USA. Oficjalna premiera 7. serii „The Walking Dead” odbędzie się w poniedziałek 24 października o 22:00 na FOX. Kolejne odcinki będą nadawane w poniedziałki o 22:00.

Najnowszy zwiastun nadchodzącego sezonu znajduje się pod poniższym linkiem:



# # #

O „The Walking Dead”
„The Walking Dead” to ekranizacja kultowego komiksu autorstwa Roberta Kirkmana wydawanego przez Image Comics, która w ciągu ostatnich czterech sezonów zajmowała czołowe miejsce w rankingach jako najczęściej oglądany serial telewizyjny przez widzów w przedziale wiekowym 18-49 lat. Serial opowiada historię rozgrywającą się na przestrzeni miesięcy i lat w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez zombie. Fabuła opiera się na losach garstki ocalałych, którzy pod wodzą szeryfa Ricka Grimesa wędrują w poszukiwaniu bezpiecznego miejsca do życia. „The Walking Dead” został uznany przez krytyków za „zadziwiający fenomen” (Variety). Producentami wykonawczymi serialu są: Scott M. Gimple, Kirkman, Gale Anne Hurd, David Alpert, Greg Nicotero i Tom Luse.

O stacji FOX
FOX to kanał rozrywkowy poświęcony serialom pochodzącym z największych amerykańskich wytwórni. Produkcje emitowane na FOX można zobaczyć po raz pierwszy w Polsce, często nawet kilkanaście godzin po premierze w USA. FOX jest kanałem dynamicznym, odważnym i oryginalnym. To stacja pokazująca widzom wyjątkowe i przełomowe produkcje telewizyjne.

O FOX Networks Group
Fox Networks Group (FNG) jest główną spółką operacyjną wytwórni 21st Century Fox (NASDAQ:FOXA). W skład FNG wchodzą Fox Television Group, która obejmuje Fox Broadcasting Company,20thCentury Fox Television oraz Fox Cable Networks, w której strukturach znajdują się spółki FX Networks, Fox Sports Media Group i National Geographic Partners. Wszystkie te jednostki tworzą i zajmują się globalną dystrybucją najpopularniejszej w Ameryce oferty programowej, która obejmuje rozrywkę, programy sportowe i popularnonaukowe.

# # #

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Taxi_zombie.png

grafika | 248 KB

Pobierz
TWD_KeyArt.jpg

grafika | 7,22 MB

Pobierz
Wsparcie_marketingowe_premiery_7_sezonu_The_Walking_Dead_informacja_prasowa.docx

docx | 23,7 KB

Pobierz

DŁUGO OCZEKIWANA PREMIERA 7. SEZONU „THE WALKING DEAD” Z REKORDOWĄ OGLĄDALNOŚCIĄ

PIERWSZY ODCINEK NAJNOWSZEJ SERII „THE WALKING DEAD” OBEJRZAŁO 34% WIĘCEJ WIDZÓW NIŻ PREMIERĘ POPRZEDNIEGO SEZONU. TYM SAMYM 7. SEZON SERIALU USTALIŁ NOWY REKORD OGLĄDALNOŚCI PREMIERY W HISTORII KANAŁU FOX. W POLSCE WYNIKI OGLĄDALNOŚCI „THE WALKING DEAD” W GRUPIE KOMERCYJNEJ BYŁY O 283% WYŻSZE NIŻ ŚREDNIA OGLĄDALNOŚĆ PASMA W 2016 ROKU.