Kanał FOX prowadzi intensywną kampanię wspierającą premierę najnowszego sezonu kultowego serialu „The Walking Dead”. Polska premiera telewizyjna najnowszej serii odbędzie się zaledwie 18 godzin po premierze w USA – w poniedziałek 24 października o godzinie 22:00 na kanal...
Jeden z najpopularniejszych seriali emitowanych na FOX „The Walking Dead” powraca na antenę z 7. odsłoną. Sensacyjny finał poprzedniego sezonu wywołał masę spekulacji na temat tego, którego z głównych bohaterów zabraknie w nadchodzącej serii. To właśnie na cliffhangerze z finałowego odcinka 6. sezonu została oparta kampania promująca
7. sezon „The Walking Dead”.
Premierę najnowszej serii wspierają intensywne działania marketingowe, obejmujące m.in. spoty emitowane na antenach kanałów z portfolio FOX Networks Group (FOX, FOX Comedy, National Geographic Channel, Nat Geo Wild i Nat Geo People) oraz promocję na kanałach z grupy Polsat i tych sprzedawanych przez Polsat Media. Promocja obejmuje również reklamy w wybranych tytułach prasowych, na portalach, stronach o tematyce filmowo-telewizyjnej oraz serwisach społecznościowych (YouTube, Facebook). Działaniom promocyjnym towarzyszy także kampania SEM. Ponadto, w wagonach oraz na stacjach warszawskiego metra umieszczono reklamę w formie wideo.
Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Działania PR wspiera agencja Grayling Poland.
W kampanii promującej 7. sezon serialu nie zabrakło również akcji konsumenckiej. Na swoim fanpage’u FOX zorganizował konkurs, w którym można wygrać bezpłatny przejazd do domu na premierę
7. sezonu „The Walking Dead”. Specjalne taksówki z iTaxi tzw. Zombie Taxi będą prowadzone przez ZOMBIE. Kierowcy w godzinach wieczornych będą dbać o bezpieczeństwo i pełen emocji powrót fanów do domu na premierę pierwszego odcinka.
7. sezonu „The Walking Dead”. Specjalne taksówki z iTaxi tzw. Zombie Taxi będą prowadzone przez ZOMBIE. Kierowcy w godzinach wieczornych będą dbać o bezpieczeństwo i pełen emocji powrót fanów do domu na premierę pierwszego odcinka.
Pod poniższym linkiem znajduje się klip video promujący Zombie Taxi: https://www.youtube.com/watch?v=jAQX9XlMB8k
Za kreację akcji niestandardowej odpowiada dział marketingu FOX Networks Group Poland oraz agencja K2.
Dla najbardziej niecierpliwych fanów serialu, FOX wyemituje premierowy odcinek najnowszego sezonu, w nocy z 23 na 24 października o godzinie 3:30, zaledwie pół godziny po premierze w USA. Oficjalna premiera 7. serii „The Walking Dead” odbędzie się w poniedziałek 24 października o 22:00 na FOX. Kolejne odcinki będą nadawane w poniedziałki o 22:00.
Najnowszy zwiastun nadchodzącego sezonu znajduje się pod poniższym linkiem:
# # #
O „The Walking Dead”
„The Walking Dead” to ekranizacja kultowego komiksu autorstwa Roberta Kirkmana wydawanego przez Image Comics, która w ciągu ostatnich czterech sezonów zajmowała czołowe miejsce w rankingach jako najczęściej oglądany serial telewizyjny przez widzów w przedziale wiekowym 18-49 lat. Serial opowiada historię rozgrywającą się na przestrzeni miesięcy i lat w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez zombie. Fabuła opiera się na losach garstki ocalałych, którzy pod wodzą szeryfa Ricka Grimesa wędrują w poszukiwaniu bezpiecznego miejsca do życia. „The Walking Dead” został uznany przez krytyków za „zadziwiający fenomen” (Variety). Producentami wykonawczymi serialu są: Scott M. Gimple, Kirkman, Gale Anne Hurd, David Alpert, Greg Nicotero i Tom Luse.
O stacji FOX
FOX to kanał rozrywkowy poświęcony serialom pochodzącym z największych amerykańskich wytwórni. Produkcje emitowane na FOX można zobaczyć po raz pierwszy w Polsce, często nawet kilkanaście godzin po premierze w USA. FOX jest kanałem dynamicznym, odważnym i oryginalnym. To stacja pokazująca widzom wyjątkowe i przełomowe produkcje telewizyjne.
O FOX Networks Group
Fox Networks Group (FNG) jest główną spółką operacyjną wytwórni 21st Century Fox (NASDAQ:FOXA). W skład FNG wchodzą Fox Television Group, która obejmuje Fox Broadcasting Company,20thCentury Fox Television oraz Fox Cable Networks, w której strukturach znajdują się spółki FX Networks, Fox Sports Media Group i National Geographic Partners. Wszystkie te jednostki tworzą i zajmują się globalną dystrybucją najpopularniejszej w Ameryce oferty programowej, która obejmuje rozrywkę, programy sportowe i popularnonaukowe.
# # #